Pokoj 1


Jak mohu najít volný termín?

Volný termín je možné najít jednoduše vyplněním našeho rezervačního formuláře výše .

Náš rezervační systém automaticky a online stisknutím tlačítka "Hledat" zkontroluje a zobrazí skutečnou aktuální dostupnost pokoje (více pokojů) přesně podle zadaného termínu, počtu osob a počtu pokojů.
K výběru nabídne pouze 100% volné pokoje. Pokud je v zadaném termínu zcela obsazeno, systém nabídne nejbližší možné a 100% volné termíny.

Je po mém vyplnění a odeslání tohoto formuláře můj pokoj (chata, apartmán) zaručeně blokován?

Ano. Okamžitě a stoprocentně.
Pokoj je pro Vás v našem systému zablokován ihned a automaticky po odeslání (uložení) rezervace v tomto našem formuláři ↑.
Potvrzení o rezervaci a doplňující informace dostanete na Váš email ihned po odeslání rezervace.
Pouze u nás s naší rezervací a jedině v našem systému máte jistotou, že Váš pokoj je pro Vás okamžitě a 100% blokován na požadovaný termín.

A co cena?

Pouze u nás získáte vždy nejnižší cenu (viz naše aktuální AKCE) a to bez provizí zprostředkovatelů a skrytých poplatků a doplatků na místě, které jsou u zprostřekovatelů chytře skryty. V našem formuláři uvidíte konečnou celkovou cenu. Systém Vám také nabídne nejvyšší možnou slevu. Nejnižší cena je jednoduše vždy zde přímo u nás na Horské chatě Krosnov.

Jak dlouho je pokoj blokován?

Po odeslání rezervace obdržíte ihned email s potvrzením blokace pokoje (nebo celé chaty).
Termín pro zaplacení zálohy bankovním převodem je jeden následující pracovní den od provedení rezervace, po tuto dobu je pokoj 100% blokován.
Víkendy a svátky automaticky prodlužují termín pro zaplacení i blokaci pokoje.
Platnost rezervace (uvedenou v emailu) není již třeba ověřovat. Náš systém ji 100% a trvale uložil a nikdo s ním už nehne :) Pokud nám přesto chcete pro jistotu zavolat, určitě Vás rádi uslyšíme, zde je kontakt.

Jak mám rezervaci (formulář výše) vyplnit?

Náš rezervační formulář Vás jednoduše a rychle provede celou rezervací, vypočítá cenu pobytu a zobrazí možnosti rezervování doplňkových služeb. Stačí tedy pouze vyplnit požadovaný termín, počet osob a dětí. I po odeslání rezervace můžeme kdykoli udělat jakékoli změny, např. prodloužit termín, přidat nebo ubrat služby, atp. Důležité je, že pokoj je již na daný termín blokován.

Mohu rezervaci zrušit nebo změnit? A co je to nezávazná rezervace?

Ano. Potvrzení Vaší rezervace od nás obdržíte automaticky do jedné minuty emailem od jejího dokončení (odeslání). Pak již zbývá jen zaplatit zálohu do jednoho pracovního dne od vytvoření rezervace. 
Do termínu pro její zaplacení je Vaše rezervace zcela nezávazná a přesto garantovaná, tzn., že tuto rezervaci můžete libovolně změnit, nebo zcela zrušit. Budeme jen rádi, pokud nám o této změně dáte vědět emailem. Viz detailní pokyny v emailu s potvrzením a shrnutím Vaší rezervace. Zrušení rezervace je možné napsat jednoduše jako žádost o storno do odpovědi na náš email s potvrzením a shrnutím rezervace. 
I po zaplacení zálohy je samozřejmě možné rezervaci měnit nebo zrušit - viz naše podmínky.

©2020 Horská Chata Krosnov | All Rights Reserved | Horní Dušnice 66 | Tel.: +420 725 00 11 99 | +420 483 323 053 | +420 602 551 166 | Email: info@krosnov.cz