Nápověda k rezervaci

Je po mém vyplnění a odeslání rezervace můj pokoj (apartmán, chata) určitě blokován?





Jak dlouho?
   Ano. Pokoj je pro Vás automaticky blokován okamžitě po odeslání rezervace a to
+ bez nutnosti zaplacení,
+ po celou dobu termínu 3 kalendářních dní pro zaplacení zálohy.
Viz detailní pokyny v našem emailu s potvrzením a shrnutím Vaší objednávky (rezervace).

S naší rezervací přímo v našem systému máte úplnou jistotou, že Váš pokoj je pro Vás v našem systému okamžitě a automaticky blokován na požadovaný termín přesně dle Vaší objednávky.

Po odeslání objednávky obdržíte ihned náš email s potvrzením blokace pokoje nebo chaty a další detailní pokyny i termín (3 dnů) pro zaplacení zálohy bankovním převodem. Platnost rezervace (uvedenou v emailu) není určitě třeba nijak jinak (telefonicky) ověřovat. Pokud nám ale chcete přesto pro jistotu zavolat, určitě Vás rádi uslyšíme, zde je kontakt.

Mohu rezervaci (objednávku) zrušit nebo změnit?

Co je to nezávazná rezervace?

  Ano. Potvrzení Vaší rezervace od nás obdržíte automaticky do jedné minuty emailem od jejího dokončení (odeslání). Pak již zbývá jen zaplatit zálohu do pěti dnů od vytvoření rezervace. 
Do termínu (3 dnů) pro její zaplacení je Vaše rezervace zcela nezávazná a přesto garantovaná, tzn., že tuto rezervaci (objednávku) můžete do 3 dnů libovolně změnit, nebo zcela zrušit
Pokoj je pro Vás i přesto na objednaný termín 100% zablokován - rezervován. Viz detailní pokyny v emailu s potvrzením a shrnutím Vaší rezervace - objednávky.
Zrušení rezervace je možné napsat jednoduše jako žádost o storno do odpovědi na náš email s potvrzením a shrnutím objednávky. 
I po zaplacení zálohy je samozřejmě možné rezervaci měnit nebo zrušit - viz naše podmínky.

Jak mohu najít volný termín?   Volný termín je možné vyplněním našeho rezervačního formuláře, který automaticky a online kontroluje skutečnou dostupnost pokoje podle zadaného termínu a počtu osob přímo v našem rezervačním systému a k dalšímu výběru nabídne pouze volné pokoje. Pokud je termín obsazen, systém nabídne jiné možné volné termíny.

Co znamená vaše online rezervace?

  Náš online rezervační systém zde na našem webu vždy zobrazuje a při vyplnění rezervačního formuláře automaticky kontroluje skutečnou dostupnost pokoje na zadaný termín a počet osob přímo v našem rezervačním systému.
Pokud v našem rezervačním systému ubytování objednáte, je váš termín pobytu 100% a okamžitě potvrzen.
Vaše rezervace (blokace) pokoje je automaticky ihned emailem potvrzena a to max. do jedné minuty od jejího vyplnění a odeslání.
Pokoj je pro Vás v našem systému na rezervovaný termín automaticky okamžitě a 100% blokován a není tedy třeba již nic telefonicky ověřovat. Stačí naše emailové potvrzení se shrnutím objednávky.

Jak mám objednávku vyplnit?   Náš rezervační formulář Vás jednoduše provede celou objednávkou, vypočítá cenu pobytu a zobrazí možnosti objednání doplňkových služeb. Stačí tedy pouze vyplnit požadovaný termín a počet osob.

     






©2020 Horská Chata Krosnov | All Rights Reserved | Horní Dušnice 66 | Tel.: +420 483 323 053 | Mobile: +420 602 551 166 | Email: info@krosnov.cz